Автоматизация на fast-food
За автоматизиране на верига fast-food и увеличаване скоростта на обслужване, както и за стимулиране на допълнителни продажби и увеличаване на печалбата, разработените технологии от r_keeper позволяват ефективно управление на производството на всички етапи от дейността.
UCS си сътрудничи с водещи фирми fast-food, вериги: KFC, Burger King, Subway, Cinnabon, Country Chicken, Texas Chicken, Sushi Shop, Wokker, Marukame и много други клиенти, което и позволява да разработва нови ефективни технологични решения. |
|
Като се има предвид световният опит на програмата r_keeper за управление на заведения за бързо обслужване, това дава възможност да се избере най-доброто от широк спектър функции и да се оптимизират бизнес процесите, като:
модерно интерактивно решение, което позволява на гостите, без да минават през касовата зона, да избират ястия от менюто на отделен терминал и да плащат за тяхната поръчка с кредитна карта – киоск за самообслужване;
намаляване на времето за влизане на поръчката в системата, благодарение на гъвкавите настройки на екранните форми, позволявайки на касиера да изпълнява няколко поръчки едновременно, да сглобява комбо и да ги заменя с едно натискане във всеки момент от оформяне на поръчката;
с използване на електронните меню бордове се контролира показването на информация за ястия и напитки от касовата система;
диалогова технология за въвеждане на поръчки и касови станции с допълнителен екран за госта, позволяващ увеличаване на средната сума на сметка;
система за видеоконтрол осигурява надеждна работа на персонала зад касовата зона, контролиращ производствения процес;
технологията на електронната опашка осигурява издаването на поръчките в отделен прозорец;
софтуерно решение OneTwoDrive, специално проектирано за оперативно обслужване по автомобилите;
Системата VDU ви позволява ефективно да взаимодействате между кухнята и залата, като показва поръчките на монитор, което позволява на кухнята незабавно да започне готвене;
технология "Край на опашката", помага за бързото обслужване на клиентите, без да се създава опашка за приемане на поръчки с помощта на преносими терминали, а на касата се извършва само на плащане;
|
|
|
|