Сервиз и поддръжка
Системата R-Keeper отдавна се с утвърдила на пазара за автоматизация на ресторантьорския бизнес като най-удобния и надежден програмен продукт. Принципно новата версия на системата R-Keeper V7 е създадена на основата на многогодишния опит , при използване на предишните версии, и притежава гъвкавост, униресалност, безопасност и опции за разширяване на възможностите си. R-Keeper V7 е предназначена за заведения за хранене - от малките кафета с един касов терминал до големи ресторанти с няколко зали. R-Keeper V7 идеално подхожда и за развлекателни центрове с пълен цикъл на обслужване на посетителите. В такива заведения на обслужването на една компания от посетители с различни видове стоки и услуги съответства понятието визита. Визитата може да включва няколко поръчки на групата посетители. Плащането може да се извършва за всяка поръчка поотделно или за визитата като цяло. По желание на посетителите може да се направи общо изчисление или изчисление по отделна сметка за всеки посетител.
UCS Balkan предоставя пълен спектър от услуги, свързани както с цялостното внедряване на програмното обезпечение, така и с техническата поддръжка, провеждайки политика на индивидуално обслужване за всеки Клиент. За това UCS Balkan разполага с екипи за внедряване, техническа поддръжка, консултиране и обучение. Компанията осъществява продажба на програмни продукти и оборудване. След приемане на решение за автоматизация на заведението, клиентите ни нямат необходимостта да търсят други организации за решението на своите проблеми. Нашата компания осъществява комплексен подход към автоматизацията. Ние гарантираме функционалността на нашите програмни продукти, а също така връзка със всички многофункционални и съвременни POS-терминали.
Освен многофункционалното програмно обезпечение, качествената техническа поддръжка на нашите клиенти - е още една отличителна черта на UCS Balkan. Техническата поддръжка е достъпна за нашите клиенти без почивни дни. Работата над проблема на клиента винаги се води до пълното му разрешение.
Освен това, UCS осъществява ремонт на принтери Еpson и Star, както и осигурява оригинални консумативи за тяхното пълноценно функциониране.
Нашите клиенти сключват договор за абонаментно обслужване на техниката и програмното обезпечение.
След сключване на договор клиентът плаща само абонаментна такса, а компанията от своя страна гарантира:
Безплатно провеждане на първични профилактични работи при сключване на договор за абонаментно обслужване.
Цялостна профилактика на доставяното от нас оборудване на всеки три месеца.
Безплатен ремонт на оборудването.
Безплатно посещение от специалист за ремонт на оборудването.
Провеждане на консултации по телефоните за гореща линия.
Информиране на Клиента за излизането на нови версии на програмите R-Кeeper и StoreHouse.
Безплатно обновяване на Програмното обезпечение в рамките на една версия.
Приоритетен ремонт на оборудването.
Помощ и консултации при закупуване на ново оборудване.
Анализ и оценка на работата на персонала.
Национален телефон, без допълнителни такси:
0700 8 90 80
24 х 7 х 365
Функционални решения и качествено обслужване
Техника на ремонт
разберете готова ли е