R-Keeper CRM e автоматизирана система за управление на стратегии за взаимодействие с клиенти. Предназначена е за повишаване нивото на продажбите, оптимизиране на маркетинга и подобряване обслужването на клиентите. |
Системата осигурява автоматизация на всички типове програми за лоялност: програми за отстъпки, бонусни, депозитни, клубни и коалиционни програми в различни съчетания и комбинации. |
R-Keeper CRM е единна система за управление на взаимоотношенията с клиентите за всички програмни продукти на фирма UCS: R-Keeper, Game-Keeper, UCS-Премьера, Delivery, Shelter, Абонамент, и дава възможност на многофункционалните центрове /ТРЦ , кина, спортно-развлекателни комплекси и др./, да разработват своя уникална система за лоялност. |
R-Keeper CRM e автоматизирана система за управление на стратегии за взаимодействие с клиенти. Предназначена е за повишаване нивото на продажбите, оптимизиране на маркетинга и подобряване обслужването на клиентите. |
Системата е с отворен интерфейс и има възможност за включване на различни външни обекти, влизащи в състава на коалиционните програми за лоялност. |
Като основа за формиране на R-Keeper CRM е изготвянето на маркетингови програми и програми за лоялност за клиентите. |
|
Клиентите на R-Keeper CRM могат да притежават много и различни карти и сметки, което дава възможност за реализиране на гъвкава структура за изграждане на различни програми за лоялност. |
Основни принципи на R-Keeper CRM:
-
Събиране на данни за клиентите и за взаимоотношенията с тях
-
Управление на маркетингови програми и анализ на провежданите акции
-
Коалиционно управление на програмите за лоялност
-
Анализ на данните по клиенти, стоки и услуги, транзакции и търговски обекти
-
Използване на достъпни канали на взаимодействие за провеждане на акции:
-
електронна поща
-
SMS съобщения (за транзакции, рождени дни, провеждани акции)
-
личен кабинет на клиента
-
съобщения в касовия бон
-
форми за регистрация в уеб сайтове
|
|