Flowers
  • Начало
  • Продукти
  • Новини
  • Добра практика
  • Видео
  • Поддръжка
  • Контакти







UCS_Абонемент Основни възможности




Програмата за UCS_Абонемент има достатъчно възможности за ефективно управление на бизнес процесите в оздравителната и фитнес индустрия.

UCS_Абонемент_Основни_възможности


Възможност за резервиране на мероприятия за определена дата и час:
  • Единна система от резервации (спортни тренировки, здравни и козметични процедури);
  • Удобно резервиране на събития в контекста на специалисти и клиенти от различни екрани: график на събитията, натоварване на персонала, автоматично създаване на събития;
  • Търсене на необходимите ресурси, специалисти, контрол на тяхната достъпност и достъпност;

Регистрация на госта в програмата и съхранение на информация за него
  • Регистрация на госта в програмата с възможност за контрол на лицето;
  • Съхранение на цялата информация за клиента;
  • Персонализиране на прозореца за съхранение на допълнителна информация;
  • Удобна система за търсене на потребители (включително по телефонен номер и електронна поща);
  • Регистрация за SMS или E-mail уведомяване;
Мониторинг на размера на средствата в баланса на клиента Контрол над абонамента на клиента Разделяне на правата за достъп в програмата Планиране на задачите
  • Групови и индивидуални графици за мероприятия;
  • Автоматично разпределение на занятията по закупен абонамент;
  • Бързо търсене на мероприятие по специалист, време, дата, ресурс, клиент;
Работа със специалисти
  • Натрупване на проценти от извършени дейности на специалисти;
  • Контрол на изплатените средства;
  • График на специалистите;
  • Автоматично създаване на групови мероприятия;
Гъвкава система за определяне на тарифите
  • Ежедневна;
  • Почасово;
  • За минута;
  • За секунда;
Възможност за персонализиране на всички тарифи, според изисквания на клиента Автоматично съхранение на архив на базата с данни Интеграция с външни програми
  • Наличен е интерфейс със системата за управление на хотела, център за отдих, пансион Shelter;
  • Единна база от гости и контрагенти;
  • Единна база за сметки;
  • Единна база за финансови транзакции;
  • Единна база за тарифи;
  • Единна база за ресурси;
  • Наличиен е интерфейс със системата за управление на точките за продажба (ресторант, бар, кафе) R-Keeper. Натрупаните задължения за извършени в точките на продажби услуги/стоки могат да се прехвърлят в сметката на госта;
  • Наличен е интерфейс със системта за складово стопанство StoreHouse;
  • Наличнa е интеграция със системта за сканиране на лични документи;
Поддръжка на различно оборудване
  • Четец на магнитни карти;
  • Баркод четец;
  • Четец за proximity-карти;
  • Електронни ключалки и турникети;
  • Уеб камера;
  • Фискален регистратор;
  • Система за оторизиране на плащане с кредитни карти;
  • платежен терминал;
Изграждане на една информационна система за мрежа от обекти


За да изберете правилната конфигурация на система за автоматизация на Вашия обект нашите специалисти ще бъдат от полза .

UCS Balkan
Проект BG16RFOP002-2.089-1083-С01 на обща стойност 50 000 лв., от които 50 000 лв. европейско и 0 лв. национално съфинансиране, с начална дата 01.12.2021 и крайна дата 01.03.2022 г., е финансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Copyright © 2018 UCS BALKAN. All rights Reserved | Софтуер и хардуер за ресторанти и хотели
София, кв. Лозенец, ул. Якубица №13-15, тел. 0700 8 90 80