Наскоро отвори врати новият ресторант Аскоа. Ресторантът се намира в самия център на София и предлага на своите посетители приятна обстановка, вкусно меню и бързо и качествено обслужване.
За всичко това съществена роля има прилагането на софтуерната система на фирма UCS - R-Keeper, предназначена за по-ефективно управление на бизнес-процесите в ресторантите, както и на софтуерната програма за автоматизация на склада – StoreHouse.
Трябва да се отбележи и прилагането на две от актуалните решения на софтуерната система R-Keeper, предназначени за ресторанти на пълно обслужване, а именно - R-Keeper CRM и приложението «Виртуална карта».
R-Keeper CRM e автоматизирана система за управление на взаимоотношенията с клиентите и е съвместима с всички софтуерни продукти на фирма UCS: R-Keeper, Game-Keeper, UCS-Премьера, Delivery, Shelter, Абонамент. Предназначена е за повишаване нивото на продажбите, оптимизиране на маркетинга и подобряване обслужването на клиентите. Системата осигурява автоматизация на всички типове програми за лоялност: програми за отстъпки, бонусни, депозитни, клубни и коалиционни програми в различни съчетания и комбинации.
Приложението «Виртуална карта» е съвременна алтернатива на обикновената пластмасова карта на постоянните клиенти, предлагаща по-широк пакет допълнителни опции. Модулът се интегрира със софтуерните системи за управление R-Keeper V.6, V.7 и R-Keeper CRM. Чрез приложението «Виртуална карта» клиентът има възможността да използва отстъпки, да заплаща чрез натрупаните бонуси изцяло или частично сметката си, да преглежда съдържанието и сумата на текущата поръчка, да изпраща съобщение на сервитьора, да резервира подходяща за него маса за определена дата и час.
|