Фирма UCS внедри софтуерните си системи за автоматизиране - Shelter и R-Keeper, в курортния комплекс «Терийоки», разположен в гр. Зеленогорск, на самия бряг на Финския залив.
За комфортната почивка на своите гости, комплексът, разположен на обширна територия, предлага хотел, СПА-зона, яхт-клуб, басейн с морска вода, конферентна зала и ресторанти. Любителите на активния отдих могат да вземат под наем велосипеди, АТВ, електромобили и др. |
Мениджърите на този многофункционален хотелски комплекс избраха фирма UCS за автоматизиране и управление на бизнес-процесите чрез софтуерните продукти Shelter v.2, R-Keeper v.7, StoreHouse v.4.
С помощта на системата за хотели и обекти за настаняване Shelter v.2 се извършва ефективното управление на хотела: настаняване на гостите, резервации на стаи, счетоводна работа, а също така съществено се повишава нивото на обслужване. Гостите имат възможност да направят резервация на сайта на хотела или на специални интернет-портали. Тази опция се реализира чрез модула «Интернет-резервиране» на софтуерната система Shelter.
Модулът «Мениджър мероприятия» спомага за менажирането на всички събития, извършващи се на територията на курорта.
Наличието на опцията «Павилион/каса» позволява да се извършва бърза продажба на услуги, без обвързване към сметката на госта, отдаването под наем на велосипеди, АТВ и др., ползване услугите на СПА и басейна – от тези услуги могат да се възползват не само гостите на хотела, но и всички посетители на комплекса. |
За управление на обектите за хранене е инсталирана най-популярната професионална система R-Keeper v.7, благодарение на която са оптимизирани всички дейности на ресторантите в комплекса. За водене на складовия отчет е внедрен модулът StoreHouse v.4, интегриран с програмата за счетоводен отчет 1С: Счетоводство.
Дистанционният контрол на работата на ресторантите се извършва чрез модула WEB-мониторинг. С негова помощ можете да получавате информация за функционирането на заведенията от всяка точка на света в режим он-лайн.
Персоналната депозитно-дисконтна система позволява формирането на постоянен кръг лоялни посетители и поддържането на различни маркетингони програми.
Друга възможност, която предлага R-Keeper v.7, е вграденият модул «Банкетни поръчки» - за бърз и ефективен отчет на поръчките за банкети. |