Клиентът вече може да вижда групите на менюто на няколко нива в основната част на екрана. За да се повиши привлекателността на менюто и да се стимулира клиента да купува повече, до наименованието на всяка група се посочва цената на най-евтиното в нея ястие.
Вече има и опция да се предлагат на клиентите съпътстващи ястия: десерти към кафето, сосове към гарнитурите и т.н., като по този начин се извършва продажба и на допълнителни продукти.
Разширени са рекламните възможности на терминала. Ако по-рано информацията за специалните предложения заемаше целия екран, то сега тя може да се визуализира в горната част на дисплея във вид на подвижен банер, при натискането на който клиентът може да преминава в съответния раздел на менюто и, без да губи време в излишни действия, да добавя в поръчката ястия от специалните предложения.
Предвидена е поддръжка на «стоп-листи». Това означава, че клиентът няма възможност да си поръчва ястия, които в момента не могат да бъдат приготвени. Отметката „Не са в продажба” до всяка такава позиция позволява бързо да се ориентирате и да избягвате неприятните ситуации.
И още една добра новина – понижени са системните изисквания към компютрите, необходими за инсталирането на софтуерния модул.
|