27-02-2017
Първият в Русия тематичен парк «Фентъзи Град» автоматизиран със софтуерния продукт Абонамент ! |
Тематичният парк, разположен в Екатеринбург и наричан «Уралския Дисниленд», представлява интерактивен град с професии за деца на възраст от 2 до 14 години. Това е единственият в Русия развлекателно-образователен комплекс, в който децата, чрез игрови техники, могат да влизат в различни роли. Влизайки в парка, детето получава паспорт с отметки за наградите и постиженията в различните професии. За всяка професия има 9 нива за усъвършенстване. През всички работилници детето преминава в компанията на другите деца и служителите на парка. Улици, площади, прелези – всички те са съединени в 9 тематични зони - Наука, Изкуство, Занаяти, Кулинария и т.н., в които има павилиони и работилници, общо 30 на брой. |
За оптимизиране работата на цялата тази сложна структура бе избран софтуерният продукт «Абонемент», който спомага да се извършва входния контрол на територията на парка и в отделните зони. Това е от особена важност, тъй като освен еднократните посещения, паркът редовно се посещава от групи ученици, а през летния период се организират детски лагери. Децата пристигат в парка, регистрират се на терминала, на касата закупуват входен билет, получават паспорти като жители на града, местна валута „фентими” и преминават през турникета. Фентимите могат както да се изхарчат, така и да се заработват. Процесът по издаване и отчет на тези пари, както и целият процес за влизане в парка и преминаване вътре в зоните, е опростен благодарение на системата «Абонемент». |
На територията на парка са инсталирани общо 43 работни места, оборудвани с програмата «Абонемент»: 32 в тематичните павилиони, 4 терминала на самообслужване на входа, 2 в банката, която издава „фентимите”, а също така по едно работно място в павилиона за сувенири, в зоната за провеждане на мероприятия, в охранителната зона, при системния администратор и счетоводителя. По този начин се изключва възможността за злоупотреби с билетите от страна на касиерите и контролната служба.
|
В резултат на използване на системата за управление на развлекателни центрове «Абонемент», паркът „Фентъзи Град” повиши скоростта на обслужване на клиентите и ефективността на контрола на работата на персонала, бе улеснен значително процесът по продажба на входни билети и като цяло всички работни процеси на територията на целия комплекс. |