В големия развлекателен център «Фентъзи Парк» в Москва е разположен аквапарк, в който бе инсталирана системата за управление на развлекателни комплекси „Абонамент”. В резултат на модернизацията, реализирана от екип на фирма UCS, бе повишена скоростта на обслужване и ефективността на работа на персонала, процесите на продажба на входни билети бяха опростени.
Центърът за семеен отдих «Фентъзи Парк» е най-големия център в Москва, който предлага широк спектър от услуги, удовлетворяващи изискванията за почивка и развлечения както на деца, така и на възрастни. «Фентъзи Парк» е разделен на четири тематични континентални зони: Африка, Европа, Америка и Антарктида, като във всяка зона са представени различни видове развлечения. Най-популярното за посещения място за възрастни и деца е аквапаркът «Фентъзи».
Аквапаркът има голяма пропусквателна способност – над хиляда човека на ден. Разполага с няколко на брой басейна, детски и екстремни атракциони за всички любители. Аквапаркът «Фентъзи» предоставя възможност за избор между различните зони за развлечения: пет водни пързалки с няколко степени и нива на сложност, детски зони с многочислени атракциони и места за игри, а също зелени поляни за плаж и почивка.
След активната почивка посетителите могат да се подкрепят в кафе «Calypso» или на палубата на кораба «Виктория», където се предлагат разнообразни ястия и освежителни напитки. Заплащането в кафето е безкасово, изчислението се извършва с помощта на електронни гривни, които посетителите получават на входа на аквапарка. Чрез програмата «Абонемент» на касата се извършва продажбата на входни билети, предоставянето на гривни, а също така регистрацията на депозита на сметката. Инсталирани са три каси, всяка от които е снабдена с фискален регистратор и четящо устройство, благодарение на което се извършва регистрация на посетителите в системата. На всяка каса се използва модулът «Инфоплазма», информиращ служителите на аквапарка за текущото състояние на посетителите: превишаване на времето за посещение или задълженията за ползване на развлекателните услуги на парка.
Софтуерната система «Абонемент» спомага за осъществяване на контрол и обслужване на посетителите на входа и изхода. За тази цел са инсталирани входни и депозитни каси. Посетителят закупува билет за аквапарка, получава гривна и преминава през турникет, след което зачислява определена парична сума на гривната на депозитната каса. Ако сумата на разходите се окаже по-малка от депозита, на изхода остатъкът се връща; ако сумата е по-голяма, се извършва доплащане.
По този начин целта на проекта е реализирана изцяло: извършен е контрол на времето на посещение в аквапарка, оптимизирани са работните процеси за служителите. С помощта на отчетите на системата «Абонемент» се извършва анализ на заетостта на аквапарка, поддържа се високо ниво на обслужване, програмата се използва като удобен инструмент за управление дейността на парка. Всичко това в значителна степен спомага за изграждането на вътрешните процеси на аквапарк «Фентъзи», което прави пребиваването на посетителите в него комфортно. Системата «Абонемент» дава възможност и на децата, и на възрастните да получат максимум удоволствие от посещението на парка.