Представителите на UCS - компанията „Технологичен успех” проведе цялостна автоматизация на ресторанта в хотела „Височина 1170” в Сочи. Като система за управление беше избрана професионална програма за ресторантьорския бизнес R_keeper.
Хотелът се намира на територията на известния курорт „Розова Ферма”. Той е модерен шест етажен комплекс с 165 комфортни стаи за туристите. Интериорът е направен в модерен стил, а гледката към планините, която се отваря от прозорците, е приятно допълнение към цялостната картина. Името на хотела е доста символично, тъй като хотелът се намира на надморска височина 1170 метра.
„Височина 1170” се намира в близост до ски лифтовете, което прави настаняването за гостите много удобно. Благодарение на това посетителите избягват досадното катерене от долината и могат да се наслаждават на ски пистите, да се пързалят на сноуборд, на ски, веднага щом напуснат хотела. За да ги улесни, хотелът разполага с лифт, който минава от хотела до ски лифтовете и обратно.
Хотел „Височина 1170” – е легендарно място, тъй като именно тук, през 2014г. се настанява Олимпийски отбор на Русия. По този начин хотелът е буквално наситен с атмосферата на победители и постижения. Общата картина се допълва от чист планински въздух и развита спортна инфраструктура. Можете да хапнете и приятно да прекарате времето си в ресторанта на хотела с домашна кухня и уютен лофт-бар. За улеснение на клиентите и тяхното приятно пребиваване в хотела, пуснаха програмата R_keeper. За отчет на продуктите в склада, въвеждането на рецепти и калоричното изчисляване на ястията, се използва модул за складов отчет Store House и „Терминала на сервитьора. В рамките на проекта представителите на UCS - компанията „Технологичен успех” са инсталирали три станции за приемане и обработка на поръчка и увеличаване на капацитета на ресторанта в хотела.
Софтуерните решения на UCS дават възможност за значително опростяване на работата, което я прави ефективна на всички етапи: приемане на поръчката през пиковите часове, бързо прехвърляне към кухнята, предоставяне на отстъпки и изчисляване на гостите.
Сега гостите на курорта могат бързо, без да създават опашки, да поръчват и да се наслаждават на любимите си ястия, както и на красив изглед към планините, които се отварят от прозорците на сградата на хотела.