На 1 ноември 2017 година в Санкт Петербург на територията на Балтийско море, близо до гарата е открит най-големият железопътен музей. Събитието бе насрочено за 180-годишнината от заминаването на първия влак в Русия. Дългогодишната история на железопътните линии и хората, които ги създават, се показва в 100 единици подвижен състав, 28 000 експоната на музейния фонд, 38 интерактивни и мултимедийни инсталации.
Всяка година повече от 300 хиляди посетители идват тук, за да разгледат цялата територия на музея, който се намира на 57 хиляди квадратни метра. С изключение на самата експозиция, всеки който желае може да влезе в станционния бюфет на гарата, в магазина за сувенири, които бяха автоматизирани от специалисти на ЮСИЕС Санкт Петербург на базата на програмата R_keeper_7.
Бюфетът се отличава с дизайн в стил на железопътна гара и всеки посетител се оказва в атмосферата на Санкт Петербург в края на 19 и началото на 20-ти век, заобиколен от стари вагони на източния експрес, газови фенери и дървени пейки. Бюфетът предлага на своите гости почивка от пътуването чрез експозицията на музея, като вкусни напитки, закуски и десерти.
Програмата R_keeper_7 помага за организиране работата на бюфета. Позволява бързо приемане на поръчки, плащане на сметки, избягватене на закъснения. По този начин се подобри нивото на обслужване.
Системата Store House спомага за счетоводното обслужване на склада, за автоматизиране на работното място на служителя, който приема и освобождава стоките в склада, за заведения за обществено хранене. Монтиран е модулът „Производствен оператор”, който помага да се маркират готовите ястия и полуготовите продукти в производството. За да се следи работата на компанията е инсталиран модул за web-мониторинг, с който можете да преглеждате отчетите в реално време на всяко устройство с достъп до Интернет.
Модулността на системата R_keeper позволява решаването на почти всяка бизнес задача: води пълен отчет в заведението, наблюдава дейността на всички области на бюфета, предоставя индивидуален подход към всеки гост, навременно предоставя най-необходимите отчети и много други.
По този начин, с помощта на инсталираната програма R_keeper_7 от представителите на ЮСИЕС Санкт Петербург работата на заведението се подобри и ускори обслужването на гостите. Организира се управлението на служителите по време на касови операции.