Представители на компанията „ЮСИЕС” в района на Ярославъл, компанията „Сигма-Сервиз” реализираха проект за автоматизиране на новия аква парк „Тропически остров” в Ярославъл.
Това е първият аква парк в района на Ярославъл и близките райони Иваново, Кострома и Вологда, така че интересът към този проект сред жителите на региона беше много висок още в първите дни от работата му. За да функционира гладко „Тропически остров”, беше необходимо да се осигури гарантирано решение за интегрирана автоматизация на продажбата на билети за посетителите с възможност за заплащане на услуги за хранене в аква парка, без да се използват пари в брой. Всичко това се реализира успешно чрез софтуерните продукти „Абонамент” и R_ keeper_7.
Разнообразието от водни атракции на аква парка „Тропически остров” радва всички гости на комплекса, независимо от възрастта - осем вида пързалки с различна степен на сложност. Комплекс „Аква-Град” е модерен комплекс, който включва четири бани: руска, билкова, солна, хамам.
Благодарение на системата „Абонамент” и нейните гъвкави настройки, аква парка може да реализира програма за отстъпки, бонуси и промоции. Може да определи таксуването за посещение в зависимост от дните от седмицата и категорията сезонни билети, с или без допълнителни услуги.
На входа всеки гост получава гривна, която му позволява достъп до различните видове зони на аквапарка в съответствие с избраната тарифа, а контрола на посещенията се осъществява чрез система от руски турникети Carddex, интегрирани със система „Абонамент”, която се монтира на входа на аква парка и неговите отделни зони.
С помощта на гривна с определен кредитен лимит всеки гост може да посети ресторанта, разположен на територията на „Тропически остров”, за да поръча различни ястия и напитки, предлагани от заведението. Благодарение на интегрирането на софтуерните продукти "Абонамент" и r_keeper_7, извършвани от дилърите "Сигма-Сервиз", всичко се извършва в една система, която позволява на гостите да плащат допълнително за услугите на ресторанта на изхода от аква парка.
По този начин целта на проекта бе напълно изпълнена: осъществен е контрол на посещенията и работата на служителите на аква парка е подобрена. Благодарение на програмата „Абонамент” с помощта на отчети се следи работата на аква парка, поддържа се високо ниво на обслужване. Програмата е удобно средство за управление на дейностите в парка.
Всичко това значително помага за изграждането на вътрешните процеси на водния парк „Тропически остров”, което прави престоя в него удобен. Системите „Абонамент” и R_keeper_7 помагат както на възрастните, така и на децата да получат максимално удоволствие от посещението в парка.