09-07-2018
Цялостна автоматизация на продуктите на UCS в къща за гости на брега на Черно мореБлагодарение на специалистите на UCS и представителите на НПФ „ДатаКрат” от град Краснодар, инсталирането на софтуерни продукти: R_keeper, Shelter и „Абонамент” в комплекса за отдих „Замък на брега на морето”, комплекса се намира в Сочи, село Головника. „Замък на брега на морето” - е комплекс за семеен отдих, състоящ се от седем сгради на брега на Черно море, на територията на който са създадени всички условия за престой в домашен уют и комфорт. „Замък на брега на морето” - е добра алтернатива на скъпите хотели в град Краснодар, благодарение на приемливите цени за стаите и многото забавления на територията на комплекса. Цветни кули, дървени къщи украсени с магически персонажи и кралският замък, който пренася гостите в истинска приказка. На голямата територия на комплекса има великолепен парк с люлки, мостове и езера, в които живеят златни рибки, костенурки и патици. По пътищата на комплекса за гости има оформени декоративни камъни, можете да се разходите и да се насладите на красотата на цветята и дървета. В „Замък на брега на морето” има всичко, за деца и възрастни: кино, басейн, фитнес, батут, както и аниматори. За да се поддържа високо ниво на обслужване и ефективна работа, въведоха цялостно инфраструктурно решение, обединяваща в себе си система за автоматизация на ресторанти R_keeper, интегрирана система за автоматизация на хотелите Shelter и система за управление на спортно съоръжение – „Абонамент”. За ефективно управление и контрол на процесите в комплекса, специалистите на UCS инсталираха софтуерния продукт - Shelter. Програмата автоматизира цялата текуща работа: резервации, предоставяне на информация за свободни стаи, регистрация на посетителите, настаняването им в стаята, работа с отчети и изготвяне на данни за счетоводство. Също така, ръководството на хотела винаги е на разположение с информация за натоварен сезон, включително и прогнози, анализ на данни и статистика за посетители. Чрез системата „Абонамент” автоматизираха работното място на касиера-администратор, входната група към ресторанта, а също така е реализирана интеграция с пералня на самообслужване. Гостите могат да се възползват от услугата: цената на услугата ще бъде автоматично включена към сметка на стаята. Като система за управление на ресторанти, НПФ фирма „ДатаКрат” R_keeper програма е инсталирана, интегрирана със системата „Абонамент”, която контролира работата на персонала, подобри скоростта и качеството на обслужване на клиентите, също така позволява да се извърши оперативен отчет. Например, данните на посетителя се въвеждат в системата CRM, дават гривна и попълват депозитната сметка. След това в програмата „Абонамент” на клиента се продава карта за получаване на храна, плащането се извършва в брой или се описва в сметката на CRM. На входа на ресторанта е инсталиран турникет, който проверява достъпа на посетителите. Повторно презареждане на CRM клиента може самостоятелно да отиде до близкия павилион или да се обърне към администратора на комплекса. Успешната реализация на големи комплекси за гости води до значително подобрение на софтуерните продукти, което със сигурност допринася за разширяването на пазара на съвременна автоматизация. |