16-07-2018
Първият аквапарк на световно ниво в Шымкенте е автоматизиран със софтуерни решения на UCSФирма „Софт-Уест” автоматизира аквапарк Fontan, аквапарка се намира в центъра на града Шымкент, Южна-Казахстанска област. Проектът е направен с помощта на програмата „Абонамент” - система за управление на развлекателни комплекси, а също и R_keeper – професионална програма за автоматизация на ресторанти. Аквапарк Fontan започна работата си с церемония по откриването на която присъства кмета на Южна-Казахстанска област - Жансеит Туймебаев. Той поздрави гостите и жителите на града и подчерта, че зоната за отдих отговаря на всички международни изисквания. „Днес сме свидетели на радостно събитие. Аквапарка е построен според всички международни изисквания, оборудван с най-новите технологии. Ще спомена, че към днешна дата, в града се увеличава броят на местата за почивка. Въведохме в експлоатация брега на реката „Кошкар-ата”, която е последната реконструкция, където понастоящем има места за къпане. Подобно бъдещо строителство ще намери своето продължение”, - каза Жансеит Кансеитович. Аквапарка не отстъпва по размер и оборудване на чуждестранни курорти. Комплекса разполага с осем водни пързалки, с височината два метра - това са най-високите пързалки в републиката, а територията на аквапарка заема два хектара. Fontan - най-големият воден град в Централна Азия, който включва басейни за деца и възрастни, оборудвани със специално отопление. Името на аквапарка е избрано не случайно, той е построен в парка на мястото където се намирал фонтан, който се е запомнил от местните жители на града. На ден аквапарка може да побере до две хиляди посетители, а персонала е около двеста души. Като се има предвид спецификата и особеностите на заведението, представителите от UCS в Казахстан - фирма „Софт-Уест”, инсталираха софтуерните решения, които са интегрирани помежду си и съдействат за гладкото функциониране на комплекса. Благодарение на „Абонамент” система и нейната гъвкава конфигурация, водния парк може да реализира програми за отстъпки, бонуси и промоции, както и да настрои трафика на посещенията в зависимост от дните от седмицата и категорията на абонаментите, със или без допълнителни услуги. За продажби на билети, представителите настроиха осем каси, с възможност за плащане на храната в самия воден парк, без използването на пари в брой. Всичко това беше успешно реализирано чрез интегрирането на софтуерните продукти „Абонамент” и R_keeper, както и безкасово плащане за услугите на двата бара, магазини и ресторанти на територията на водния град. Контролът на преминаването към аквапарка се осъществява с помощта на пет турникета, оборудвани с контролер производство на UCS на входа на неговите отделни зони. Благодарение на интегрирането на софтуерните продукти „Абонамент” и R_keeper, извършвани от представителите, отчета и изпълнението се извършват в единна система, която позволява на гостите да плащат допълнително за услугите на ресторанта на изхода от аквапарка. Всичко това помага за изграждането на вътрешните процеси на парка Fontan, което прави престоя комфортен, а възрастните и децата получават максималното удоволствие от посещението. |