Софтуерните решения от R_keeper спомагат за развитието на верига „Поппончик”
Представителите на UCS – фирма „Технологии Успеха”, автоматизираха самообслужващ се ресторант от веригата „Поппончик”, ресторанта се намира на магистрала M-4 „Дон”.
Веригата „Помпончик” има повече от сто заведения в цяла Русия, които представляват кафенета, работещи на места с високо транспортен и пешеходен трафик. Концепцията на мрежата е ярка от гледна точка на дизайн, модерна като ниво на обслужване и традиционна в гамата представеното меню.
Заведението стриктно следи качеството на продуктите и готовите ястия, което осигурява висока посещаемост на заведението. Основното ястие, разбира се, са понички, които се приготвят тук, както и сладкиши и кнедли.
Благодарение на цялостната работа на представителите „Технология Успеха” инсталираха софтуерно решение от R_keeper – „Повильон за Самообслужване”, а също и системата „Електронна опашка” за готовността на издаването на поръчки. Това е модерно интерактивно решение, което позволява на гостите, без да минават през касата, да избират ястия от менюто на отделен терминал и да заплащат поръчката си с дебитна карта. Независимият избор на ястия на терминала е по-удобен за клиента и насърчава поръчването на повече артикули от менюто.
По този начин, използването на „Повильон за Самообслужване” ви позволява да увеличите средната печалба в ресторанта. Инсталираната програма е перспективна инвестиция за повишаване на популярността на заведението, и също така служи като конкурентно предимство, което може да се развие както самостоятелно заведение, така и в мащабна верига. Програмата работи в интеграция с технологията „Електронна опашка”, след заплащане на поръчката от клиента на терминала за самообслужване, тя веднага влиза в производство.
Доброто местоположение на заведението и достатъчно бройки места спомага за голeмия поток от гости (около 2000 души на ден). Интегрирането на заведението със системата R_keeper, динамичното меню с табла и сервизни модули за печат позволиха да се въведе пълноценна система „Електронна опашка” в зоната на кафенето, в която участват всички работни места на заведението - от кухнята до момента на издаване на поръчката. Интерфейсът, разработен в оригиналния дизайн на заведението, е ориентиран към удобна употреба и бърза поръчка.
В бъдеще управителите планират да въведат в кафенето предложения за ястия и напитки от менюто в съответствие с настоящите промоции и оферти.
Фирма „Технология Успеха” редовно автоматизира и поддържа южните обекти във веригата R_keeper. Такива съвременни автоматизации осигуряват оптимално решение на проблемите в такива натоварени обекти, което ви позволява да подобрите ефективността на заведенията и развитието на бизнеса като цяло.
|