Shelter - Рецепция
Shelter - Отдел Рецепция
- Информация за предстоящи пристигания и заминавания;
- Информация за наличността на места в хотела;
- Информация за състоянието на сметките на гостите;
- Въвеждане на данни за настаняванията на гостите (check-in, check-out);
- Настаняване на гостите;
- Текуща работа с клиента (въвеждане на информация за използвани услуги, преместване от стая в стая);
- Резервация (индивидуална, групова и служебнa);
- Информация за текущото състояние и броя резервации за бъдещ период;
- Информация за броя и вида стаи, които ще се резервират, за часа на пристигане и заминаване на гостите;
- Информация за депозити/авансови плащания/ за резервации;
- Работа със сметки на гости;
- Въвеждане на информация за извършените услуги и плащания по тях на сметките на гостите;
- Отпечатване на сметки и фактуриране;
- Създаване на главно фолио;
- Информация за всички плащания и услуги;
- Отпечатване на дневни отчети;
- Достъп до архива на сметки;
- Възможност за въвеждане на услуги за осигуряване на гостите, с издаване на застрахователна полица;
- При инсталиране на системата в хотелски компании, които предлагат санаториални услуги, е възможно да се поддържа медицинска история на госта;
- За чуждестранни гости има услуга за регистрация и паспортно-визов контрол;
UCS Balkan / 22-01-2012