Shelter - Офис на финансовия мениджър
Shelter - Офис на финансовия мениджър
- Водене на справочници на предоставяните услуги;
- Определяне на пакети услуги;
- Пределяне на тип, стойност и индивидуални особености на стаите;
- Определяне на тарифи и възможност за тяхното прикрепяне към времеви периоди;
- Определяне на тип и категории гости;
- Получаване на текущи отчети, в това число: оборотно-салдов баланс; оборотно-салдов баланс по фолио; обороти по операции; книга за регистрация на сметка-фолио с разшифровка; обороти по операция с разшифровка; списък с транзакции за произволен период; заетост на фонда стаи за определен период; отчет по групи (организации); отчет по тарифи;
- Промяна на цените за дадени хотелски услуги;
- Управление на пакети услуги и тарифите им;
- Управление на справочника на тип стаи;
- Получаване на всички видове отчети и т.н..
UCS Balkan / 06-02-2012