UCS BALKAN - За Компанията
Фирма UCS е създадена през 1992 година. Първият програмен продукт на фирмата е многофункционалната система
R-Keeper TM версия 1. Тази система спомага за автоматизиране дейността на ресторанти, кафенета, барове и други заведения за хранене.
В началото на 90-те години фирма UCS е първата частна руска фирма, която предлага на пазара система,
предназначена за автоматизиране дейността на ресторанти и достойно конкурираща се с чуждестранните си аналози.
Като изучава подробно особеностите на ресторантьорския бизнес в Русия, UCS предлага програма за автоматизиране на бизнес процесите в ресторанта,
напълно отговаряща на изискванията и на най-взискателните потребители.
През изминалите години система R-Keeper непрекъснато се усъвършенства и развива, в резултат на което в настоящия момент фирма UCS предлага на своите клиенти няколко версии на системата:
Автоматизация на ресторанти на базата на R-Keeper™ V6 – версия, станала стандарт за автоматизиране на ресторантьорския бизнес в Русия и Източна Европа.
Автоматизация на ресторанти на базата на R-Keeper V7– принципно нова версия на системата с неограничени функционални възможности, която може да бъде използвана за ефективно управление както на един ресторант, така и на верига заведения с голям брой обекти. Тази версия се разпространява от 2007 г.
Автоматизация на ресторанти на базата на R-Keeper 6100 – програмно-технически комплекс за нискобюджетни заведения за хранене. Версията се разпространява от 2008 г. Системата R-Keeper има интерфейси cъс:
● cистемата за управление на боулинг BRANSWIK, AMF & QUBIKA
● cистемата за видеонаблюдение „Интелект”
● системата за управленски отчет „Капитал 2008: Ресторант”
● системата за резервиране на маси „Restorun”
Rk-Order – технология за приемане на поръчки в ресторанта на базата на таблет IPad.
Към настоящия момент фирма UCS е фирма номер едно в Русия и лидер в Европа сред фирмите, разработващи системи за автоматизиране дейността на ресторанти. Системата R-Keeper се използва от над 55 000 ресторанта в 48 страни в света. Фирма UCS има повече от 250 партньора, офиси в нашата дилърска мрежа, разположени в 80 града в Русия, както и в 48 страни от Европа, Азия и Африка. Фирма UCS Balkan от 2000 г. успешно представя в България богатата гама от продукти на UCS. За 18 години в България системата R-Keeper се превърна в надежден партньор на ресторантьорите, за които е незаменим професионален инструмент. В системата R-Keeper е събран целия световен опит на лидерите в ресторантьорската индустрия!
Фирма UCS е създала голям брой програмни продукти за сферата на услугите и забавленията, с помощта на които се осъществява автоматизиране дейността в хотели, детски развлекателни центрове, кина, аквапаркове, фитнес-центрове, билярдни зали и др. Програмните продукти, предлагани от фирма UCS, могат да работят както самостоятелно, така и в комплект със системата R-Keeper.
Ние предлагаме на своите клиенти професионални програми за автоматизиране на различни видове бизнес:
Система за складов отчет Store House V 4
Тази програма решава най-важната задача за отчет на остатъци в склада и контрол при изписване на стоки от склада. В системата се използват калкулационни карти, а също технологични и технико-технологични карти, изчислява се калоричността на ястията.
UCS-Премиера
Системата е предназначена за автоматизиране на кинотеатри, циркове, паркове за отдих и др. Системата позволява напълно да се управляват и контролират билетните каси, отдаването на вещи под наем, персонала, работата с мрежата разпространители, да се осъществява продажба и резервиране на билети чрез Интернет и SMS.
Система за автоматизация на стадиони и зимни дворци ПРЕМИЕРА ЛИГА
ПРЕМИЕРА-ЛИГА е професионална платежо-пропусквателна система, създадена специално за стадиони и зимни дворци. Системата позволява извършване на продажби на билети чрез касова система, Интернет, мобилни телефони, банкомати и др. Системата поддържа работата с фен-клубовете.
Система за управление на детски игрални автомати Game-Keeper
Game-Keeper е програмно-апаратен комплекс за автоматизиране на детски развлекателни центрове. Основното предимство на системата е използването на магнитни карти вместо жетони за игра. Системата дава възможност и за автоматично управление цената на играта, в зависимост от: частта от денонощието, деня от седмицата, сезона, празничните дни, вида на автомата, лоялността на клиента и други фактори. Също така има възможност за изготвяне на подробни отчети съгласно използване на оборудването за игра, извършваните операции на касата, по карти и др.
Система за автоматизация на хотели SHELTER
Използването на система Shelter позволява автоматизиране на цялата операционна дейност, свързана с настаняване гостите на хотела.
Системата Shelter има интерфейси cъс:
● cистемата за управление на ресторанти R-Keeper
● cистемата за управление на медицински заведения ArchiMed
● системата за управление на склад StoreHouse
1С версии 7,8
Система за автоматизация на фитнес-центрове АБОНАМЕНТ
Системата е предназначена за автоматизиране работата във Фитнес и СПА-центрове. Позволява използване на система за абонамент. Има интерфейси с : R-Keeper, StoreHouse, Shelter.
Система за автоматизация на планиране и отчет на работно време Time Keeper
Системата Time Keeper е предназначена за автоматизиране на отчет и планиране на работното време на персонала в заведението. Позволява да се оптимизира графика на работа на служителите и е надежден помощник в работата на специалистите по човешки ресурси. Системата може да работи съвместно и със ситемата за управление на ресторанти R-Keeper.
Система за управление на билярд PoolJet
Позволява да се контролира стойността и продължителността на играта на базата на действащите тарифи. Броячът на време е свързан с тарифната мрежа и системата за осветяване на масите. Възможно е използването на единна система за отстъпки съвместно със системата за управление на ресторанти R-Keeper.
Система за управление на доставки на готова продукция Delivery
Системата може да работи както самостоятелно, така и съвместно със системата за управление на ресторанти R-Keeper. П рограмата позволява поддържане на база с адреси за доставки и история на поръчките, контролиране скоростта и времето за приготвяне на поръчките, създаване на маршрути за експедиторите.
Фирма UCS Balkan предлага на своите клиенти:
● инсталиране на програмно-аппаратните комплекти
● обучение на персонала
● поддръжка 24 часа в денонощието
● доставка на консумативи
● гаранционно и следгаранционно обслужване на специализираното оборудване
● сервизно обслужване на касови апарати и фискални устройства
Ние постоянно повишаваме както технологичното ниво на програмните си продукти, така и качеството на сервизното обслужване, използвайки най-добрия световен опит.
През изминалите години система R-Keeper непрекъснато се усъвършенства и развива, в резултат на което в настоящия момент фирма UCS предлага на своите клиенти няколко версии на системата:
Автоматизация на ресторанти на базата на R-Keeper™ V6 – версия, станала стандарт за автоматизиране на ресторантьорския бизнес в Русия и Източна Европа.
Автоматизация на ресторанти на базата на R-Keeper V7– принципно нова версия на системата с неограничени функционални възможности, която може да бъде използвана за ефективно управление както на един ресторант, така и на верига заведения с голям брой обекти. Тази версия се разпространява от 2007 г.
Автоматизация на ресторанти на базата на R-Keeper 6100 – програмно-технически комплекс за нискобюджетни заведения за хранене. Версията се разпространява от 2008 г. Системата R-Keeper има интерфейси cъс:
● cистемата за управление на боулинг BRANSWIK, AMF & QUBIKA
● cистемата за видеонаблюдение „Интелект”
● системата за управленски отчет „Капитал 2008: Ресторант”
● системата за резервиране на маси „Restorun”
Rk-Order – технология за приемане на поръчки в ресторанта на базата на таблет IPad.
Към настоящия момент фирма UCS е фирма номер едно в Русия и лидер в Европа сред фирмите, разработващи системи за автоматизиране дейността на ресторанти. Системата R-Keeper се използва от над 55 000 ресторанта в 48 страни в света. Фирма UCS има повече от 250 партньора, офиси в нашата дилърска мрежа, разположени в 80 града в Русия, както и в 48 страни от Европа, Азия и Африка. Фирма UCS Balkan от 2000 г. успешно представя в България богатата гама от продукти на UCS. За 18 години в България системата R-Keeper се превърна в надежден партньор на ресторантьорите, за които е незаменим професионален инструмент. В системата R-Keeper е събран целия световен опит на лидерите в ресторантьорската индустрия!
Фирма UCS е създала голям брой програмни продукти за сферата на услугите и забавленията, с помощта на които се осъществява автоматизиране дейността в хотели, детски развлекателни центрове, кина, аквапаркове, фитнес-центрове, билярдни зали и др. Програмните продукти, предлагани от фирма UCS, могат да работят както самостоятелно, така и в комплект със системата R-Keeper.
Ние предлагаме на своите клиенти професионални програми за автоматизиране на различни видове бизнес:
Система за складов отчет Store House V 4
Тази програма решава най-важната задача за отчет на остатъци в склада и контрол при изписване на стоки от склада. В системата се използват калкулационни карти, а също технологични и технико-технологични карти, изчислява се калоричността на ястията.
UCS-Премиера
Системата е предназначена за автоматизиране на кинотеатри, циркове, паркове за отдих и др. Системата позволява напълно да се управляват и контролират билетните каси, отдаването на вещи под наем, персонала, работата с мрежата разпространители, да се осъществява продажба и резервиране на билети чрез Интернет и SMS.
Система за автоматизация на стадиони и зимни дворци ПРЕМИЕРА ЛИГА
ПРЕМИЕРА-ЛИГА е професионална платежо-пропусквателна система, създадена специално за стадиони и зимни дворци. Системата позволява извършване на продажби на билети чрез касова система, Интернет, мобилни телефони, банкомати и др. Системата поддържа работата с фен-клубовете.
Система за управление на детски игрални автомати Game-Keeper
Game-Keeper е програмно-апаратен комплекс за автоматизиране на детски развлекателни центрове. Основното предимство на системата е използването на магнитни карти вместо жетони за игра. Системата дава възможност и за автоматично управление цената на играта, в зависимост от: частта от денонощието, деня от седмицата, сезона, празничните дни, вида на автомата, лоялността на клиента и други фактори. Също така има възможност за изготвяне на подробни отчети съгласно използване на оборудването за игра, извършваните операции на касата, по карти и др.
Система за автоматизация на хотели SHELTER
Използването на система Shelter позволява автоматизиране на цялата операционна дейност, свързана с настаняване гостите на хотела.
Системата Shelter има интерфейси cъс:
● cистемата за управление на ресторанти R-Keeper
● cистемата за управление на медицински заведения ArchiMed
● системата за управление на склад StoreHouse
1С версии 7,8
Система за автоматизация на фитнес-центрове АБОНАМЕНТ
Системата е предназначена за автоматизиране работата във Фитнес и СПА-центрове. Позволява използване на система за абонамент. Има интерфейси с : R-Keeper, StoreHouse, Shelter.
Система за автоматизация на планиране и отчет на работно време Time Keeper
Системата Time Keeper е предназначена за автоматизиране на отчет и планиране на работното време на персонала в заведението. Позволява да се оптимизира графика на работа на служителите и е надежден помощник в работата на специалистите по човешки ресурси. Системата може да работи съвместно и със ситемата за управление на ресторанти R-Keeper.
Система за управление на билярд PoolJet
Позволява да се контролира стойността и продължителността на играта на базата на действащите тарифи. Броячът на време е свързан с тарифната мрежа и системата за осветяване на масите. Възможно е използването на единна система за отстъпки съвместно със системата за управление на ресторанти R-Keeper.
Система за управление на доставки на готова продукция Delivery
Системата може да работи както самостоятелно, така и съвместно със системата за управление на ресторанти R-Keeper. П рограмата позволява поддържане на база с адреси за доставки и история на поръчките, контролиране скоростта и времето за приготвяне на поръчките, създаване на маршрути за експедиторите.
Фирма UCS Balkan предлага на своите клиенти:
● инсталиране на програмно-аппаратните комплекти
● обучение на персонала
● поддръжка 24 часа в денонощието
● доставка на консумативи
● гаранционно и следгаранционно обслужване на специализираното оборудване
● сервизно обслужване на касови апарати и фискални устройства
Ние постоянно повишаваме както технологичното ниво на програмните си продукти, така и качеството на сервизното обслужване, използвайки най-добрия световен опит.