UCS - Shelter - това е нова разработка на UCS, принципно отличаваща се от другите програмни продукти на фирмата, тъй като тук са автоматизирани такива процеси като резервиране, настаняване, напускане, работа със сметките на гостите и т.н. Всички програми са свързани една с друга, следователно данните се трансферират автоматично. По такъв начин, инсталирайки в ресторантите и баровете на хотела системата UCS R-Keeper, складовата система UCS StoreHouse, системата за автоматизиране на хотела UCS Shelter, Вие ще осъществите комплексно и цялостно автоматизиране на хотела
Кратко описание на възможностите на системата "UCS - Shelter".
Системата решава следните мащабни задачи:
- автоматизиране на отдел за резервиране и настаняване;
- управление на вътрешните ресурси на хотела;
- поддръжка на единна система за безкешови разплащания на гостите и клиентите;
- автоматизиране на текущата дейност;
- управление на база данни на гостите;
- многофакторен анализ на дейността на хотела;
- взаимодействие с другите системи.
Системата UCS Shelter поддържа йерархически сметки (фолиа) с възможност за определяне на ограничения на транзакции и трансфери, с начисляване на суми както по фактическо оказване на услуги, така и автоматически, продажба на сложни пакети с възможност за многостепенно пресмятане на фактическата стойност, тарифи и тарифни договори, създаване на история на клиента и история на разплащанията с клиенти, открито, групово, специално резервиране, по тип номер или по номер. Информацията за ресторантските сметки, за извършените телефонни обаждания и гледането на телевизия автоматически попадат на сметката на клиента.
Системата UCS Shelter се състои от модули и ядра, осигуряващи тяхната интеграция и разграничаването на потребителските пълномощия. Това решение позволява да изберете автоматизирани работни места с необходимата функционалност, да разширявате и заменяте функции без прекомпилиране на системата.
Такива работни места могат например да бъдат: